El sector català de la fusta reivindica un nou model de gestió en la Setmana de la Fusta

Empreses i organitzacions comencen a caminar juntes per modernitzar la indústria a partir de la sostenibilitat i la qualitat.

La segona edició de la Setmana de la Fusta de Catalunya arrenca amb la clara intenció i objectiu de revaloritzar la cultura de fusta en la societat actual i posicionar el sector en termes de competitivitat i projecció de futur. La cita més important del món de la fusta, el moble i l’hàbitat en territori català arriba en un moment de canvis estructurals per al conjunt del sector, que ja ha començat a superar la crisi econòmica dels últims anys gràcies al plantejament d’un nou model estratègic per al conjunt del país.

El principals eixos d’aquest nou model de negoci són modernitzar la indústria de la fusta a Catalunya, actualitzar els seus procediments de producció i distribució, enfortir la consciència del sector, connectar-lo amb altres sectors interrelacionats, incrementar l’associacionisme empresarial i, en definitiva, promoure una cultura de la fusta pròpia per a Catalunya que sigui sostenible i de qualitat.

Sota aquest paraigües conceptual, i fins al proper diumenge 25 d’octubre, diverses poblacions de Catalunya acolliran tota mena d’actes relacionats amb el sector de la fusta i adreçats tant a professionals com a la població en general. Així, per exemple, hi ha previst des de jornades tècniques, networkings i showrooms fins a demostracions divulgatives, accions socials o tallers artístics. Darrere de totes aquestes activitats hi ha l’impuls i la coordinació del Gremi de Fusters de Barcelona, que compta amb el suport de les principals empreses i organitzacions catalanes del món de la fusta, així com de les institucions públiques del país.

Veure tota la programació

Més informació